Wednesday 19 October 2016

Barbie Market Kasası Seti İnteraktif- OYUNCAK


  • Barbie yazar kasa ile kızlar hesap makinesi sayesinde 4 işlem yapabiliyor.
  • Barbie yazar kasa ile minik kızlar eğlenceli vakitler geçiricekler.
  • İstediğin fonksiyonu seç ve oyna. Mikrofon, bilet ve gerçek hesap makinesi.
  • Yazar kasa boyutları: 30x19x14 cm
  • Kutu boyutları: 43x18.5x19 cm
  • 3 adet 1.5V kalem pil ile çalışır. Piller kutuya dahil değildir.
  • Kızlar için Barbie Market Kasası oyuncağı!
  • Alışverişe gelen bebeklerinin aldıklarını hesaplayacak onlarla oyunlar  oynarken çok eğlenecek.
  • Resimde göründüğü gibi birçok aksesuarı mevcuttur.
 Dahil olan Market Malzemeleri Market Sepeti ile:
  • Biber
  • Mısır
  • Patlıcan
  • Balık
  • Konserve Balık
  • Süt Kutu
  • Su Plastik Şişe
  • Ketçap

Anlatıldığı gibi tüm kısımlar çalışıyor, hesap makinası, tartı (tam tartmıyor tabi ama üzerine ağırlık konunca ibre hareket ediyor), barkod okuyucu düğmeye basınca ışık saçıyor, mikrofon çalışıyor. Fiş sarma bölümü var. Güzel bir ürün.

Kızım çok istiyordu, ilk günler heyecanla oynadı. Tabi sonrasında her oyuncak gibi bir kenarda oynanmayı bekliyor.

Çocuklarda ne yapsın, arkadaşsız tek başına nasıl oynasın :( Biz oynayalım diye bekliyor, ama ikinci çocukla benim oynamaya pek vaktim yok, yada ben bulamıyorum. Arkadaş desen yeni nesil eve tıkalı. Çalışan annenin çocuğu sınıf arkadaşları ile buluşturacak vakti de yok. Diğer taraftan okul uzak, her bir öğrenci başka başka yerde oturuyor, yine buluşmak zor.

Neyse bu konu uzman görüşü gerektirir, çokda önemli bir nokta. Ben işin içinden çıkamıyorum :(
Çözümleri olan sevgili annelerden yorumlar bekleriz.

No comments: